Dél-koreai luxus: a Hyundai prémiummárkája ismét hadat üzen a német riválisoknak
A koronavírus miatt nem élőben, hanem online leleplezett újdonság mozgatásáról 4- és 6-hengeres motorok gondoskodnak.
A koronavírus miatt nem élőben, hanem online leleplezett újdonság mozgatásáról 4- és 6-hengeres motorok gondoskodnak.
A német gyártó vadonatúj kompakt modellje legolcsóbban 8,34 millió forint ellenében vezethető haza.
A forgalmazás kezdetekor benzines és dízel változatban elérhető újdonságból később plugin hibrid kivitel is érkezik.
A 4 másodperc körüli 0-100-as gyorsulás nemcsak egy kombitól, hanem még egy sportkupétól is becsülendő lenne.
Az Audi A8 legsportosabb változatának hazai alapára meghaladja a 40 millió forintot.
Ezek a bajor gázolajos modellek azért annyira még nem hibridek, hogy zöld rendszámot kaphassanak.
Nulláról százra gyorsulásnál egy Huracán éppen csak le tudja lépni ezt a méretes Audit.
A család is befér csomagokkal együtt, de ha kell, akkor szupersporkocsikat szégyenít meg ez a négykarikás szörnyeteg.
Nyugodtan állíthatjuk, hogy ez a régi W124-es Merci lényegében még bejáratósan új. Alaposan meg is kérik az árát.
Downsizing helyett upsizing: a német gyártó 2 literesre cseréli az eddigi 1,5 literes gázolajos erőforrását.
Mutatjuk, hogyan néz ki a bajor márka eddigi legerősebb gázolajos 3-as modellje.
Már Magyarországon is rendelhető az elődjénél erősebb és gyorsabb plugin hibrid GLC.
Nem sokkal a hivatalos leleplezés előtt a német gyártó felfedte, hogy milyen lesz a többféle plugin hibrid hajtással rendelhető felfrissített széria.
Gázolajat kell bele tankolni, és alig lomhább a nála sokkal többet fogyasztó RS Q8-nál.
A bajor gyártó kínálatában több gázolajos modell is lágyhibrid technológiát kap és megérkezett a 318i.
Az elődjénél stílusosabb, kényelmesebb és okosabb a második generációs CLA, amit mi egy sportos külcsínű AMG Line csomagos, benzinmotoros változatban fogtunk vallatóra.
A Hyundai égisze alá tartozó luxusmárka leleplezte első termékét a divatterepjáró kategóriában.
Vázoljuk, hogy az elmúlt esztendőben hogyan alakult a három nagy német prémiumgyártó csatája.
Kipróbáltuk, hogy milyen a hagyományos BMW-értékekkel szakító új 1-es, és azt is megnéztük, hogy miben különbözik tőle a divatterepjárósra faragott új X1-es.
Egy tágas utas- és csomagterű prémium autó, ami egyrészt igen gyors, másrészt pedig egész szerény a fogyasztása.